1. Bankovní služby
  2. Finanční plánování
  3. Realitní služby
  4. Individuální i rodinné konzultace
  5. Konzultace mimo pracovní dobu
Benešov
Otevřít v Google Maps
V oblasti financí působím již více než 25 let, svoje bohaté zkušenosti tak mohu využít pro klienty Broker Point Premium Benešov.

Náš profesionální tým poskytne zákazníkům Broker Point Premium nadstandardní služby v oblasti financí, bankovnictví, pojištění a realit. Klienti nemusí obíhat různé banky, pojišťovny a realitky.

U nás na Broker Pointu mají všechno na jednom místě, v prvotřídní kvalitě a s úsměvem. Přijďte se s námi seznámit, rádi Vás uvítáme u nás na pobočce.

 


Radim Štantejský
Ředitel Broker Point Premium Benešov

 

Často kladené dotazy

Co vás nejčastěji zajímá?

Vy se ptáte, my odpovídáme. Jednoduše.

Proč bych měl/a využít služeb konzultanta Broker Consulting?

Svěřit se odborníkovi znamená získat nadhled, jistotu i čas na důležitější věci v životě. Konzultant s vámi projde vaši aktuální situaci, cíle i možnosti, a navrhne komplexní řešení napříč financemi a realitami, které dává smysl dnes i za 30 let. Díky tomu máte jasný plán a partnera, na kterého se můžete kdykoli obrátit.

Jak se lišíte od banky nebo jiných finančních institucí?

Nejsme vázáni jedním poskytovatelem služeb. Naším cílem není prodat konkrétní produkt, ale porozumět vašim potřebám a postavit finanční plán na míru. Spolupracujeme s a více než stovkou finančních institucí a partnerů napříč trhem, a proto vám můžeme nabídnout nejlepší řešení přesně podle vaší situace.

Jak probíhá spolupráce s konzultantem?

Začínáme úvodní schůzkou, kde probereme vaše očekávání, možnosti a plány do budoucna. Na jejím základě připravíme návrh řešení. Na pravidelných schůzkách pak aktualizujeme plán podle vašich potřeb. V mezidobí jsme vám samozřejmě k dispozici pro konzultace nebo řešení mimořádných událostí. Spolupráce s konzultantem je dlouhodobá, přehledná a vždy přizpůsobená tomu, co zrovna v životě řešíte.

Co všechno mohu s Broker Consulting řešit?

Od hypotéky po investice, od pojištění až po plánování renty. Naši konzultanti se věnují financím i realitám – vše propojujeme v jednu komplexní službu. Přehledně, srozumitelně, bez složitostí.

Můžu vše řešit online, nebo je nutné osobní setkání?

Záleží na tom, co vám vyhovuje. Schůzky probíhají osobně nebo online – přes video, telefon či e-mail. Flexibilita je pro nás samozřejmostí.

Co když se moje životní situace změní?

Život přináší nové výzvy i příležitosti – a finanční plán se jim přizpůsobuje. Ať už jde o novou práci, rodinu nebo změnu bydlení, plán upravíme tak, aby odpovídal vaší aktuální situaci.

Často kladené dotazy

Co vás nejčastěji zajímá?

Vy se ptáte, my odpovídáme. Jednoduše.
Proč bych měl/a využít služeb konzultanta Broker Consulting?

Svěřit se odborníkovi znamená získat nadhled, jistotu i čas na důležitější věci v životě. Konzultant s vámi projde vaši aktuální situaci, cíle i možnosti, a navrhne komplexní řešení napříč financemi a realitami, které dává smysl dnes i za 30 let. Díky tomu máte jasný plán a partnera, na kterého se můžete kdykoli obrátit.

Jak se lišíte od banky nebo jiných finančních institucí?

Nejsme vázáni jedním poskytovatelem služeb. Naším cílem není prodat konkrétní produkt, ale porozumět vašim potřebám a postavit finanční plán na míru. Spolupracujeme s a více než stovkou finančních institucí a partnerů napříč trhem, a proto vám můžeme nabídnout nejlepší řešení přesně podle vaší situace.

Jak probíhá spolupráce s konzultantem?

Začínáme úvodní schůzkou, kde probereme vaše očekávání, možnosti a plány do budoucna. Na jejím základě připravíme návrh řešení. Na pravidelných schůzkách pak aktualizujeme plán podle vašich potřeb. V mezidobí jsme vám samozřejmě k dispozici pro konzultace nebo řešení mimořádných událostí. Spolupráce s konzultantem je dlouhodobá, přehledná a vždy přizpůsobená tomu, co zrovna v životě řešíte.

Co všechno mohu s Broker Consulting řešit?

Od hypotéky po investice, od pojištění až po plánování renty. Naši konzultanti se věnují financím i realitám – vše propojujeme v jednu komplexní službu. Přehledně, srozumitelně, bez složitostí.

Můžu vše řešit online, nebo je nutné osobní setkání?

Záleží na tom, co vám vyhovuje. Schůzky probíhají osobně nebo online – přes video, telefon či e-mail. Flexibilita je pro nás samozřejmostí.

Co když se moje životní situace změní?

Život přináší nové výzvy i příležitosti – a finanční plán se jim přizpůsobuje. Ať už jde o novou práci, rodinu nebo změnu bydlení, plán upravíme tak, aby odpovídal vaší aktuální situaci.