Aktivně najdeme kupce
Vybereme individuální prodejní strategii
Komu je nemovitost určena? Proč by měla kupce zaujmout? Kde a jak oslovíme potenciální zájemce? Kde se nemovitost nesmí objevit, aby neztratila na atraktivitě? Jak ji uvedeme na trh, když prvních pár týdnů rozhoduje? Strategie má obrovský význam.
Zvolíme efektivní inzertní média
Využíváme nejnavštěvovanější inzertní portály, ale v našem portfoliu naleznete i specializovaná menší inzertní média. Některé nemovitosti potřebují silnou inzerci. Jiné vyžadují naopak uvážlivý přístup, který podtrhne exkluzivitu nemovitosti pro danou cílovou skupinu kupců.
Call centrum 24 hodin denně
Podle našich zkušeností volá třetina zájemců po 17. hodině nebo o víkendu, kdy většina makléřů již nepracuje. Naše call centrum funguje nepřetržitě 24 hodin denně a nepřijdeme tak o zájemce.
Obrátíme se na investory
Disponujeme databází investorů a poptávajících klientů. Ti se o vaší nemovitosti dozvědí díky našim vyspělým technologiím zcela automaticky. K obchodu tak může dojít ještě dříve, než se vaše nemovitost objeví v inzerci. Tímto způsobem jsme prodali nejenom řadu nemovitostí, ale i developerských projektů.
2 000 konzultantů a desítky Broker Pointů Premium
Spolupráce s Broker Consulting vám umožňuje využít zcela exkluzivní nástroj, který jinde nenajdete. Vaši nemovitost nabídne potenciálním kupcům či nájemníkům zhruba 2 000 finančních konzultantů a spolu s nimi také desítky obchodních poboček Broker Point Premium po celé republice, což výrazně zvyšuje šanci uspět.
Povedeme profesionální prohlídky se zájemci
Připravíme způsob, jak zájemcům nemovitost prezentovat nejenom v inzerci, ale také při osobních setkáních. Psychologie prodeje, zjišťování zpětné vazby a emocí, profesionální prezentace, zkušenosti a nadhled. To vše můžete využít s naším konzultantem.