Co bude vaším úkolem
- zajistit chod recepce včetně přepojování telefonických hovorů
- být administrativní podporou pro členy týmu
- zabezpečit evidenci došlé a odchozí pošty a její vyřízení
- uvítat klienty a zajistit občerstvení
- spolupracovat s kolegy
- skenovat a kopírovat dokumenty
- vytvářet prezentace
- rezervovat a připravovat zasedací místnosti
Požadujeme
- zájem o výkon dané pozice
- znalost práce s MS Office
- pečlivost, zodpovědnost a systematický přístup
- ochotu učit se novým věcem
- proaktivní přístup, selský rozum a snahu dělat věci ještě lépe
Koho hledáme
- kolegyni s příjemným vystupováním a reprezentativním vzhledem, odolnou vůči stresu, důslednou při řešení zadaných úkolů
- uvítáme proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu naučit se nové věci
- oceníme všeobecný přehled v oboru stejně jako komunikativnost
- výhodou bude, pokud se dorozumíte anglicky, máte více než uživatelskou znalost MS Office
- uvítáme zkušenosti i z jiných nezmiňovaných administrativních činností
Nabízíme
- zaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům
- práci, v rámci které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti
- zodpovědnou a smysluplnou práci s viditelnými výsledky
- mzdu odpovídající zkušenostem a schopnostem
Informace o pozici
Místo výkonu práce: Praha
Požadované vzdělání: SŠ / VŠ
Komunikační jazyk: čeština
Jazykové znalosti: angličtina (mírně pokročilá)
Benefity: bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, flexibilní začátek/ konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickday, firemní akce
Typ pracovního vztahu: práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Práce je vhodná i pro: absolventa
Nástup: ihned